*** در مسیر زندگی ***

بی سر زمین تر از باد*** سابق***
 
که مازندران شهر من یاد باد
ساعت ٤:٢۱ ‎ق.ظ روز یکشنبه ٢٩ آذر ۱۳۸۸  



 
اعترافات یک بسیجی شرمسار به تجاوزات
ساعت ٦:٥٠ ‎ق.ظ روز پنجشنبه ٢٦ آذر ۱۳۸۸  

قسمت اول: http://www.youtube.com/watch?v=VMhdSWbS8MY

قسمت دوم: http://www.youtube.com/watch?v=KJLsIBF8ER0

 

با این که هیچ حرف تازه ای نمی زند اما با این همه خیلی تکان دهنده بود برام :( باور کردم که طرف واقعی هست.



 
ایوان مدائن را آیینه ی عبرت دان، هان!
ساعت ۱٠:٢٤ ‎ب.ظ روز یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸  

"کردان" وزیر جنجالی ان. مرد. این خبر ساعاتی پیش توسط ایسنا مخابره شد. چه بی آبرو و بدبخت مرد.

چندی پیش هم  تصویری از "یزدی"_ تمساح یزدی نه ها!_ بر روی ویلچر در عکس های خبرگزاری های داخلی موجود بود که برای شرکت در جلسه ای رسمی کسی ویلچرش را هل می داد. و بسیجی هایی زیر آن خبر نوشته بودند چرا نمی گوید این ها مریضند تا ما برایشان دعا کنیم؟! خوب معلوم است چرا اعلام نمی کنند، چون این رسوایی است،  می خواهند از مردم پنهان کنند، چرا باید اینان همگی با هم سکته کنند، مریض شوند، بمیرند! اپیدمی خاصی که فقط یقیه ی سردمداران را بعد از اعتراضات مردمی گرفته، بر هر فرد با شعوری روشن است که علت از چیست.

این عاقبت تمام جاه طلب هاست که برده ی قدرت و بنده ی نفس اهریمنی خود شدند و از مناسب دولتی اشان سواستفاده کردند، حق ملت را تضیع کرده و خونشان را ریختند تا همچنان بر سر قدرت بمانند، اما گوش کرشان نشنید آوای خلق بخروشه داره تماشا.

به شما ای سردمداران نظام ج.ا. که هنوز اجل یقه اتان را نگرفته هوشدار می دهم، پیش از این که همچون این هم پالکی هاتان با رسوایی و ننگ بمیرید و نام کثیفی در تاریخ برای خود به جا بگذارید، بیدار شده و از موضع پلیدی که در آن قرار دارید برخیزید و در کنار ملت قرار بگیرید، به تاریخ نگاه کنید و ببنید که از شما زورمندترها بسیار بودند و چه عاقبتشان شد. 

جوانان امروز ایران خیلی فهمیده تر از انقلابیون ۵٧ هستند، شما را خواهند بخشید، به شرطی که حسن نیت خود را نشان داده، تا دیر نشده به نفع ایران و ایرانی رفتار کنید، هان! که برای شما، فردا خیلی دیر است.