*** در مسیر زندگی ***

بی سر زمین تر از باد*** سابق***
 
هديه ی سال نوی من به...
ساعت ٢:۳٧ ‎ب.ظ روز جمعه ٢٦ اسفند ۱۳۸٤  

 

بعضی چيزها معماهايی هستند، که درکشان برای هر کسی ممکن نيست.
 راز نهان عشق رو نميشه به سادگی دريافت، و همين درنيافتن است که زيبای جاودانش کرده.
بسیارشده که زن و مردی عاشق هم شدند و هيچ نمی تونی دليلی برای عشق اين دو بيابی!
 زبان احساس، از منطق خارج است و دقیقا به همین خاطر است که دلیلی نمیتونی پیدا کنی. کسانی که در دوره ی عاشقی به سر میبرند، ساکنان عادی این کره نیستند، نباید ازشون انتظار داشت مثل دیگران رفتار، فکر و یا درک کنند. در اون دوران این افراد همچون مردمی از کرات یا دنیاهای دیگر باید فهمیده بشوند، اندیشه،  منطق، دیدگاه و نتیجه گیری هاشون باغیر عشاق فرق دارد؛ و دقیقا به همین دلیل است که کسانی که بویی از عاشقی نبردند یا دوره ی عاشقی خودشون رو فراموش کردند بسیار شنیدیم که می گویند، عشق دیوانگی!! است. يا ميگويند طرف عاشق ه، و اين عاشق ه رو جوری ميگن که يعنی حواسش سر جاش نيست؛  و حال اینکه باید از این افراد پرسید منطق وتعریف تو از عاقل و عاقلی چیست؟ آیا این مردمانی که دنیا را به سیاهی و بدی  کشیدند و زیبایی ها رو پایمال کردند و دنيای امروز ما حاصل عملکرد آنهاست عاقلانند؟!! به تعریف تو غیر عاشق اند و یعنی عاقل هستند؟! پس عقل این است!! اگر عقل يعنی اين، خوشا دنيايی پر از بی عقلان!!! اما حقيقت چيز ديگری است. عشق  دیوانگی نیست.  عشق دیدن دنیا با چشمانی دگرگونه است؛ عاشقی نگاه به هستی " با چشمهای شسته شده"** است.

تقديم به تمام عشاق، مخصوصا دوستان عاشقم (بلاگرهای عاشق و غير آنها)  که از عاشقيشون با خبرم.

**"چشم ها را بايد شست، جور ديگر بايد ديد."                                                                                       زنده ياد سهراب سپهری        

پ.ن. خبر دارم که صفحه ی کامنت وبلاگم اشکال پيدا کرده! به هر حال هر دم از اين پرشين بلاگ بری! می رسد. اگر کسی می دونه چطوری ميشه آرشیوم رو به راه ساده ايی به سايت ديگری منتقل کنم بهم ايميل بزنه لطفا. در ضمن نميدونم برم بلاگفا يا بلاگ اسکای. اگر پيشنهادی داريد خوشحال ميشم کمکم کنيد. مرسی.