*** در مسیر زندگی ***

بی سر زمین تر از باد*** سابق***
 
نقطه ذوب در ولايت چند است عزيزم؟
ساعت ۸:٥٩ ‎ب.ظ روز جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۸٦  

من نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم و چیزی ننویسم. راستش الان داشتم غش غش می خندیدم. آقای نبوی، باور کن تصور نمی کردم که در زبان فارسی، از شما بهتر کسی بتونه کمیک بنویسه ـ البته هنوز هم نظرم همین است ـ و من رو بخندونه، اما حتما خودت میدونی که بهترین طنزها اونهایی است که نویسنده یا گوینده خودش هیچ نخندد و  موضوع را جدی برات تعریف کند، همین هنر و البته نوع آوری نویسنده بلاگی که ازش می خواهم بگم باعث شد که من به یاد شما بیوفتم که نوشته هات خوندنی هست. گرچه باید منصف بود، شما کارت حرفه ای و استادانه است ولی این بلاگ جالبیش در نوع انتقادی تازه اش بوده. در واقع در فضای بسته و پر از سانسور باید همچی کارهایی کرد.

حقیقتا این پسره خیلی عالی می نویسه. اولش چند لحظه ای متوجه نشدم ولی بعد از چند دقیقه فهمیدم با نوشته های یک هنرمند طنزنویس طرفم، نویسنده اینقدر توی کارش استاد است که بسیاری از بلاگرهای جدی و حرفه ای رو هم تا حالا به اشتباه انداخته. 

چند تا از جملات خنده دارش رو این زیر نوشتم، واقعا تو خواب هم نمی تونستم این کلمات رو در یک جمله سر هم ببینم! :))

چرا آقا از آنجلینا جولی افضل تر است؟

 این شخصیت یک دوشیزه که ... اهل سرزمینی در غرب است موسوم به هاآلی وود . این نام را من قبلا دو بار شنیده بودم : یکی در تاریخ اسلام آیت الله العظمی  مرعشی که نوشته بود که این سرزمین ( همان هاآلی وود ) در زمان بنی امیه به اشغال سپاه اسلام در آمده و یکی هم از زبان آیت الله العظمی کرندی که می گفت در حال حاضر این سرزمین به اضافه سرزمینی با نام مشابه در هندوستان مراکز اصلی فعالیت شیطان هستند ( گویا شیطان یکی دو بار آنجا دیده شده است )

به نظر من نویسنده ی این بلاگ باید هنرمند طنزپرداز خوبی باشه، بسیار ظریف و راحت تمسخر آفریده، مثلا در یکی از جملاتش نوشته به قول کافر شاعر همه را به کیش خود پندارد! کارش عالیه. دست مریزاد