*** در مسیر زندگی ***

بی سر زمین تر از باد*** سابق***
 
تاثیر رابطه ج ن 30 بروی سلامتی
ساعت ٩:۳٠ ‎ب.ظ روز جمعه ٧ اسفند ۱۳۸۸  

1- بهبود حس بویایی:

2- کاهش ریسک بیماری های قلبی:

3- کاهش وزن و تناسب اندام:

4- افزایش تولید هورمون تستوسترون :

5- کاهش افسردگی:

6- تسکین درد: 

7- سرماخوردگی کمتر:

8- کنترل بهتر مثانه: 

9- دندان های سالم تر:

10- سلامت پروستات:

11- بی خطر بودن افراط در رابطه ی ج ن٣٠ برای زنان:

12- افراط در رابطه ج ن٣٠ می تواند برای مردان دردسر آفرین باشد:

13- افزایش جریان خون:

14- افزایش طول عمر:

15- افزایش سطح هورمون استروژن در زنان:

16- کاهش استرس و اضطراب:

17- رابطه ج ن٣٠ توام با عشق شفا بخش و درمانگر :

18- بالا رفتن اعتماد به نفس:

برای مطالعه ی توضیح هر یک از نکات بالا روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.


1- بهبود حس بویایی: پس از رابطه ج ن٣٠ ترشح هورمون پرولاکتین افزایش می یابد. این هورمون سبب می گردد تا سلول های بنیادی مغز نورون های جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده می گردد.)

2- کاهش ریسک بیماری های قلبی: داشتن بیش از 3 نوبت رابطه ج ن٣٠ در طول هفته ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را درمردان به نصف کاهش می دهد. رابطه جنسی کلسترول بد خون را نیز کاهش می دهد.

3- کاهش وزن و تناسب اندام: رابطه ج ن٣٠ یک نوع فعالیت بدنی است. یک رابطه جنسی پرحرارت 200 کالری انرژی می سوزاند، یعنی معادل 15 دقیقه دویدن بروی دستگاه ترد میل(دو ثابت). ضربان قلب فرد برانگیخته (از لحاظ ج ن ٣٠) از 70 بار در دقیقه به 150 بار در دقیقه افزایش می یابد. انقباضات حین رابطه ج ن ٣٠ باعث تمرین و درگیر شدن عضلات لگن، رانها، باسن، بازوها، گردن و قفسه سینه می گردد. پلاسمای منی مردان حاوی هورمون های تحریک کننده غدد تیروئید می باشد، که می تواند باعث افزایش متابولیسم پایه در زنان و کاهش وزن آنان گردد.

4- رابطه ج ن ٣٠ باعث افزایش تولید هورمون تستوسترون می شود: این هورمون باعث محکمتر شدن عضلات و استخوان ها می گردد.

5- کاهش افسردگی: زنانی که از لحاظ ج ن ٣٠ فعال بوده و شریک ج ن ٣٠ آنان نیز از کاندوم استفاده نمی کنند، کمتر مستعد افسردگی می باشند. هورمون پروستاگلاندین موجود در منی مردان بوسیله دستگاه تناسلی زنان جذب گردیده و باعث تعدیل هورمون های زنانه می شود. منی مردان حاوی هورمون های استروژن و پروژسترون می باشد که هر دوی آنها در بهبود خلق موثر می باشند. زنانی که در معرض منی شوهران خود قرار دارند (رابطه ج ن ٣٠ بدون کا*ند*وم) شادتر می باشند. (البته حاملگی ناخواسته و عدم ابتلا به بیماری های مقاربتی بایستی در اولویت باشد)

6- تسکین درد: درست قبل از ار گا*سم (اوج لذت ج ن٣٠) سطح هورمون اکسی توسین به 5 برابر سطح نرمال افزایش می یابد. این هورمون باعث ترشح آندورفین (ضد درد طبیعی بدن) گردیده و هرگونه دردی را تسکین می دهد. رابطه ج ن٣٠ باعث ترشح هورمون استروژن نیز می گردد که می تواند دردهای قاعدگی را کاهش دهد.

7- سرماخوردگی کمتر: افرادی که 1 تا 2 بار  در هفته رابطه ج ن٣٠ دارند، سطح پادتن ایمنوگلوبین A در بدن آنها 30 درصد بیشتر می باشد. این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

8- کنترل بهتر مثانه: رابطه ج ن٣٠ تمرینات کگل طبیعی می باشند و باعث تقویت عضلات مثانه می گردد.

9- دندان های سالم تر: پلاسمای منی (جذب شده از مخاط مهبل) حاوی روی، کلسیم و دیگر مواد معدنی می باشد که از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. همچنین آداب برقراری رابطه ی ج ن٣٠، دو شریک ج ن٣٠ را ملزم به رعایت اصول اولیه بهداشت از جمله مسواک زدن دندان ها می کند.

10- سلامت پروستات: برخی اورولوژیست ها به رابطه میان تعداد انز*ال و سرطان پروستات اعتقاد دارند. برای تولید مایع منی پروستات و کیسه منی موادی هم چون روی، اسید سیتریک و پتاسیم را از خون می گیرند و آنها را تا 600 برابر تغلیظ می کنند. در این بین هر عامل سرطانزای موجود در خون نیز ممکن است به همراه این مواد و به همین میزان در پروستات تغلیظ و انباشته گردد. رابطه ی جن٣٠ و انز*ال مکرر می تواند از انباشته شدن عوامل سرطانزا در درون غده پروستات جلوگیری به عمل آورد. البته ثابت گردیده داشتن رابطه ی جن٣٠ با چندین شریک جن٣٠ می تواند سرطان پروستات را در مردان تا 40 درصد افزایش دهد. (به خاطر افزایش ریسک ابتلا به بیماری های منتقله از راه جن٣٠)

11- افراط در رابطه جن٣٠ برای زنان بی خطر است: رابطه جن٣٠ باعث سفت شدن عضلات شکم و باسن و بهبود ساختار قامتی در زنان می گردد. البته مشروط بر اینکه از بیماری های مقاربتی ،حاملگی ناخواسته و هرگونه استرس خبری نباشد. زنان یائسه ای که از رابطه ج ن٣٠ امتناع می ورزند ممکن است دچار آتروفی(تحلیل) مهبل و مقا*ربت دردناک گردند. تمام هورمون هایی که زنان یائسه به آنها نیاز دارند، از طریق رابطه جن٣٠ سالم با شوهرانشان قابل دریافت می باشد.(رابطه جن٣٠ بدون کا*ند*وم)

12- اما افراط در رابطه جن٣٠ میتواند برای مردان دردسر آفرین باشد: آلت تنا*سلی مردان ممکن است دچار خراشیدگی و یا تحریک پوستی گردد. همچنین در رابطه جن٣٠ خشن و طولانی مدت بافت آلت تنا*سلی مردان میتواند دچار آسیب گردد. شل شدن آلت پس از نعوظ و انز*ال بی علت نیست. هنگام نعوظ آلت مرد از خون پر می گردد. اما پس از آن دیگر خونی در آلت جریان نمی یابد. برای جذب مجدد اکسیژن عضلات آلت بایستی شل گردند. چنانچه شما اجازه ندهید تا آلت شل شده و استراحت کند، با این کار عضلات آلت را از دریافت اکسیژن کافی محروم کرده اید. در بیماری پریاپیسم(PRIAPISM) که در آن نعوذ دائمی پدید می آید، آلت ممکن است دچار مرگ سلولی گردد. به همین خاطر پریاپیسم یک اورژانس پزشکی محسوب می گردد.

13- افزایش جریان خون: رابطه جن٣٠ جریان خون به مغز و دیگر اعضای بدن را افزایش می دهد. بنابراین اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به ارگان های بدن رسیده و مواد زاید نیز سریعتر از بدن دفع می گردند.

14- افزایش طول عمر: نرخ مرگ و میر درافرادی که 2 بار درهفته به ارگا*سم می رسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگا*سم را تجربه می کنند.

15- رابطه ج ن٣٠ باعث افزایش سطح هورمون استروژن در زنان می گردد: این هورمون باعث انعطاف پذیری و لغزندگی بیشتر مهبل شده و زنان را در برابر بیماری های قلبی محافظت می کند.

16- رابطه ج ن ٣٠ در کاهش استرس و اضطراب بسیار موثر است: همچنین رابطه ج ن٣٠ باعث بهبود کیفیت خواب می گردد.

17- رابطه ج ن٣٠ چنانچه با عشق توام باشد شفا بخش و درمانگر است: چنانچه کسی را دارید که برایتان اهمیت قایل بوده و دوستتان داشته باشد و در مقابل شما نیز برای وی اهمیت قایل بوده و دوستش داشته باشید، از لحاظ احساسی و جسمی نیز با یکدیگر صمیمی باشید، آنوقت 3-5 برابر کمتر در معرض خطر مرگ زودرس و یا ابتلا به بیماری های گوناگون قرار خواهید داشت. بخشی از آن به خاطر اثرات مثبت لمس کردن می باشد. در آغوش گرفتن و نوازش کردن باعث تغییر در ترکیبات شیمیایی بدن انسان می شود.

18- رابطه ج ن ٣٠ سالم در افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس زنان و مردان (یه خصوص مردان) می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

این مطلب بر گرفته از سایت مردمان است.