*** در مسیر زندگی ***

بی سر زمین تر از باد*** سابق***
 
 
ساعت ۱٢:۳٦ ‎ق.ظ روز جمعه ٧ بهمن ۱۳۸٤  


۱_ در مورد مجله اشپیگل، گفتم که خریدارانش بیش از خوانندگانش هستند. شاید دلیلش کمی قابل پیش بینی نباشد، این مجله به اصطلاح جوانهای امروزی کلاسش بالاست، در واقع کسی که به راستی اهل مطالعه این مجله است باید از سواد خوبی برخوردار باشد و مطاله آن به معنی سطح شعور و درک نسبتا بالای سیاسی و اجتماعی است، در نتیجه در دست داشتن این مجله به منزله ی به روز بودن فرهنگی و شعور سیاسی است.

۲_ امروز ۲۵۰ سالگرد تولد موتزارت بوده است، اهل هنر و علاقمندان مراسم های بزرگداشتی در جاهای مختلفی به این مناسبت برگذار کردند،یکی از آنها در شبکه ARD بوده که تا صبح طول می کشد.

۳_ راجع به پست قبلی باید به آن دسته از دوستان عزیز که تصور کردن قضیه عشق و عاشقی است که پنهان هست عرض کنم که: نخیر. از این خبرها نیست.{شاید متاسفانه} عاشقی که دولا دولا ندارد.

۴_ یکی از دوستان راجع به عکسی که در دو پست قبلی لینکش رو گذاشته بودم پرسیده بود. آن عکس، کعبه در سال 1941 را نشان می دهد که بطور بی سابقه ایی آب ناشی از سیلاب آنرا فرا گرفته بود.(سوای اینکه عربستان خشک همچنین بارونهایی ازش بعید هست، من تو کف کسی هستم که 60 و چند سال پیش تو اون مملکت دوربین داشته و به ذهنش هم رسیده از اونجا عکس بگیره!)


۵_ یک خواهش از عزیزان بازدید کننده بلاگ. اگر مطلب براتون جالب نیست. یا اصلا حوصله خوندنش رو ندارید، محبت کنید بیهوده این جمله ی "وبلاگ خوب و قشنگ و .. داری" رو ننویسید، یک جورایی خیلی ناجور است. برام مهم نیست که آمار بلاگ بالا بره. من به همین چند نفر انگشت شماری که به راستی مطلب رو میخونند افتخار میکنم و دوستشون دارم. اگر دلت می خواهد بهتون سر بزنم یک کلمه بیا بنویس بهم سر بزن، منم میام. ممنون .